Στη Βουλή φέρνει η Άννα Καραμανλή την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού με τα ηλεκτρονικά εισιτήρια , που αφορά
την διαδικασία έκδοσης τους για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς , προκαλώντας τριτοκοσμικές συνθήκες που επικρατούν τις τελευταίες ημέρες στους σταθμούς των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς .
Με ερώτηση που απευθύνει στον αρμόδιο Υπουργό κ. Σπίρτζη , η Βουλευτής της ΝΔ στην Β εκλογική Περιφέρεια της Αθήνας, Αναπληρώτρια Τομεάρχης Πολιτισμού και Αθλητισμού , αφού επισημαίνει την αναγκαιότητα της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτήριου και του εκσυγχρονισμού του συστήματος επιβίβασης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τονίζει την προχειρότητα με την οποία το Υπουργείο σχεδίασε την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου προκαλώντας την άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.
Επίσης η κ.Καραμανλή αναφέρει στην ερώτησή της ότι η ηγεσία του Υπουργείου , δεν μερίμνησε για την έγκαιρη και επαρκή ενημέρωση των πολιτών και μετέφερε την ευθύνη για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στους υπαλλήλους των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς , οι οποίοι με τη σειρά τους κάνουν λόγο για σημαντικές αδυναμίες του τεχνικού συστήματος και καταγγέλλουν ελλειπή τεχνική υποστήριξη από την ανάδοχο εταιρεία.
Τέλος η κυρία Καραμανλή αφού τονίζει ότι οι τριτοκοσμικές συνθήκες που επικρατούν τις τελευταίες ημέρες στους σταθμούς των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς προσβάλλουν τους πολίτες και ότι ο χρόνος μετάβασης στο νέο σύστημα-παρά τη μικρή παράταση-παραμένει ασφυκτικός, ρωτάει τον κύριο Υπουργό
-σε ποιές ενέργειες πρόκειται να προβεί για την αποσυμφόρηση της κατάστασης και την ομαλή μετάβαση στο νέο σύστημα
-αν έχουν ερευνηθεί πιθανές ευθύνες της αναδόχου εταιρείας για τεχνικές αδυναμίες που επιβραδύνουν την έκδοση των ηλεκτρονικών καρτών.