Η GSΚ εγκαινιάζει εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον Έρπητα Ζωστήρα

Μοιραστειτε το

Η GSK Ελλάδος, με γνώμονα την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του γενικού κοινού και των ασθενών της χώρας σχετικά με τη νόσο του έρπητα ζωστήρα, εγκαινιάζει την εν λόγω εκστρατεία, που αποτελεί μέρος της παγκόσμιας καμπάνιας «Some Say», με στόχο τη συνεχή ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τα συμπτώματα, τις πιθανές επιπλοκές, τις επιπτώσεις αλλά και την πρόληψη της επώδυνης νόσου του έρπητα ζωστήρα.

Μέσα α …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

EnvolveXL: στήριξη 100 ελληνικών startups τα επόμενα 5 χρόνια

Ένας μήνας έμεινε για την υποβολή αιτήσεων στο νέο...

Στα 4,5 δισ. ανέρχονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου

Στα 4,5 δισ. ανέρχονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου...

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά από το 2010

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά...

Αύξηση 0,1% του όγκου των λιανικών πωλήσεων τον Αύγουστο

Αύξηση 0,1% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό...