Ο δήμαρχος Μυκόνου Κωνσταντίνος Κουκάς από τη Θεσσαλονίκη όπου βρέθηκε με αφορμή την συμμετοχή του στο Thessaloniki Helexpo Forum, περιέγραψε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πώς βίωσε την κρίση ένας από τους πρώτους τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα και ποια είναι τα επόμενα βήματα.
«Η Μύκονος αποτελεί τη βιτρίνα για την τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας. Έχει τουρισμό πάνω από 80 χρόνια, ο τουρισμός είναι στο αίμα των Μυκονιατών. Από την πρώτη στιγμή λοιπόν που ξέσπασε η πανδημία καταλάβαμε ότι εμείς, ως τουριστικοί προορισμοί, θα πρέπει να διαχειριστούμε μια σοβαρή κατάσταση που αφορά όχι μόνο στην υγεία των κατοίκων του νησιού αλλά και των επισκεπτών του, κάτι που στην περίπτωση της Μυκόνου αυτό μεταφράζεται σε 10.000 κατοίκους και 2 εκατομμύρια επισκέπτες σε μια κανονική σεζόν», σημείωσε ο δήμαρχος. Ενδεικτικό της κατάστασης είναι το γεγονός ότι μόλις σήμερα φθάνει στο νησί το πρώτο κρουαζιερόπλοιο με 125 επιβάτες -έχουν ήδη κατασκευαστεί στο λιμάνι ειδικές υποδομές για την υποδοχή των επισκεπτών- ενώ πέρσι ο τουρισμός από την κρουαζιέρα στη Μύκονο άγγιξε τα 780.000 άτομα.
Για την αντιμετώπιση της πανδημίας ο δήμος Μυκόνου, εκτός από τα 87.000 ευρώ που έλαβε ως επιχορήγηση έβαλε από δημοτικούς πόρους επιπλέον 560.000 ευρώ. «Τα χρήματα αυτά δόθηκαν για την αναβάθμιση του Kέντρου Υγείας, για τη δημιουργία δομής κοινωνικής πρόνοιας, για απολυμάνσεις, προσλήψεις προσωπικού κτλ», τόνισε ο κ.Κουκάς, υπογραμμίζοντας ότι τα μέτρα στη Μύκονο ήταν σκληρά και σε βάρος του επιχειρείν αλλά η υγεία τέθηκε πάνω από όλα.
Πλέον όμως το ενδιαφέρον στρέφεται στην επόμενη χρονιά, που όπως επισημαίνει ο κ.Κουκάς, αν ξεπεραστούν τα εμπόδια της πανδημίας η Ελλάδα θα συνεχίσει να έλκει κόσμο και να αποτελεί αξιόλογο τουριστικό προορισμό. Όπως αναφέρει, με την επιπλέον εμπειρία του στο ΔΣ της ΚΕΔΕ, πέρα από τη δεύτερη θητεία που διανύει στο δημαρχιακό θώκο, κάθε προορισμός στην Ελλάδα έχει να δείξει τα δικά του συγκριτικά πλεονεκτήματα. «Αυτό που χρειάζεται είναι να επενδύουμε στην ποιότητα, να παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες και να λειτουργούμε με επαγγελματισμό, προκειμένου να δημιουργήσουμε πιστούς επισκέπτες», πρόσθεσε ο δήμαρχος και τόνισε τη σημασία της συνεργασίας των αυτοδιοικητικών αρχών με τον επιχειρηματικό κόσμο.
Mere: Οι κλεισμένες συμφωνίες και οι φήμες για Ιβάν ΣαββίδηΤα μέτρα που έχουν “κλειδώσει” για την ΑττικήΚορονοϊός: Αυτά είναι τα νέα μέτρα για την Αττική
Πηγή
Author: