Εθνική Οδός Αθηνών-Κορίνθου: Τι λέει το πρωτόκολλο της πυροσβεστικής για την κατάσβεση πυρκαγιάς σε βυτιοφόρο που μεταφέρει υγροποιημένο αέριο.
Ρεπορτάζ για το αν θα μπορούσε να αποφευχθεί η πολύωρη ταλαιπωρία οπδηγοών και επιβατών στην Αθηνών Κορίνθου παρουσίασε ο ΑΝΤ1 στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων.
Πυροσβέστες και τροχαία έδωσαν μάχη με το χρόνο προκειμένου να ολοκληρωθεί η βάσει επιχειρηματικού σχεδιασμού η κατάσβεση το βυτιοφόρου και να αποφευχθεί η πιθανή έκρηξη. Την ίδια ώρα χιλιάδες είναι τα οχήματα που παρέμειναν για ώρες ακινητοποιημένα τόσο στην Παλιά όσο και στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου.
Η πρώτη φάση της επιχείρησης ήταν να σβηστεί η πυρκαγιά χωρίς να προκληθεί έκρηξη στο βυτιοφόρο.
«Το πρώτο μέρος της επιχείρησης είχε σκοπό να αποφύγουμε δηλαδή την έκρηξη. Σε αυτήν την περίπτωση τα πρωτόκολλα είναι σαφέστατα. Πρέπει να διακόπτεται η κυκλοφορία σε απόσταση τουλάχιστον του 1χλμ γιατί σε αντίστοιχο φαινόμενο που παρατηρήθηκε στην Ελλάδα, είχαμε εκτόξευση του κουβουκλίου του βυτιοφόρου σε 700μ.. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι η απομόνωση της περιοχής είναι απαραίτητη ώστε σε πιθανή έκρηξη να μην υπάρξουν προβλήματα», ανέφερε ο Νίκος Διαμαντής, Απόστρατος Αξιωματικό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
Με συνεχή ψύξη του βυτίου με τη ρίψη νερού έγινε αμέσως μετά η ασφαλής μεταφορά του υγροποιημένου αερίου. «Υπήρχε κίνδυνος κατά τη μεταφορά αν έχουμε διαρροή υγραερίου. Κατά συνέπεια μία διαρροή υγραερίου ήταν πολύ πιθανόν να προκληθεί πυρκαγιά η οποία θα ήταν ανεξέλεγκτη στην αρχή εξαιτίας τη μη γνώσης του μεγέθους της διαρροής. Για το λόγο αυτ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή