Ιδιωτική ετικέτα: Το ράλι διάρκειας και το νέο τοπίο στην αγορά

Μοιραστειτε το

Το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας διαμορφώνεται, εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων της τελευταίας τριετίας, σε ιστορικά υψηλά για τα δεδομένα της χώρας μας ενώ σε κάποιες κατηγορίες προϊόντων τα PL, αποτελούν ακόμη και τον leader της αγοράς.

Όσο η ακρίβεια συνεχίζει να πιέζει τον οικογενειακό προϋπολογισμό των ελληνικών νοικοκυριών, παρά την αποκλιμάκωση των πληθωριστικών πιέσεων που παρατηρείται από τις αρχές του έτους, η κατηγορία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

EnvolveXL: στήριξη 100 ελληνικών startups τα επόμενα 5 χρόνια

Ένας μήνας έμεινε για την υποβολή αιτήσεων στο νέο...

Στα 4,5 δισ. ανέρχονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου

Στα 4,5 δισ. ανέρχονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου...

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά από το 2010

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά...

Αύξηση 0,1% του όγκου των λιανικών πωλήσεων τον Αύγουστο

Αύξηση 0,1% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό...