Ιδιωτική ετικέτα: Ώθηση στις πωλήσεις από τα τρόφιμα

Μοιραστειτε το

Στο 26,9% διαμορφώθηκε το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας επί των συνολικών πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ το πρώτο πεντάμηνο του έτους, αυξημένο κατά 4,8% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Τα τρόφιμα, η κατηγορία στην οποία οι πληθωριστικές πιέσεις «επιμένουν» και τους πρώτους μήνες του 2024, είναι εκείνα που δίνουν ώθηση στις πωλήσεις των PL προϊόντων, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της εταιρείας Circana, καθώς οι καταναλωτές φαίνεται να αναζητούν όσο τον δυνατόν οικονομικότερε …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

EnvolveXL: στήριξη 100 ελληνικών startups τα επόμενα 5 χρόνια

Ένας μήνας έμεινε για την υποβολή αιτήσεων στο νέο...

Στα 4,5 δισ. ανέρχονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου

Στα 4,5 δισ. ανέρχονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου...

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά από το 2010

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά...

Αύξηση 0,1% του όγκου των λιανικών πωλήσεων τον Αύγουστο

Αύξηση 0,1% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό...