Οταν το «σφίξε κι άλλο το ζωνάρι» πουλιέται ως «το νέο cool»

Μοιραστειτε το

ΚΟΙΝΩΝΙΑ 21.11.23 16:37
Ντίνα Δασκαλοπούλου

Την ώρα που η Ευρώπη ετοιμάζεται να μπει σε νέο γύρο λιτότητας, με την ακρίβεια και τον πληθωρισμό να καλπάζουν, οι αγορές επιχειρούν να αποφύγουν τις ευθύνες τους, για ακόμη μία φορά, κάνοντας τώρα μόδα τη… φτώχεια. ● Πατούν πάνω στην αγωνία του παγκόσμιου κοινού για την κλιματική κρίση και πλασάρουν τον λιτό βίο ως αναγκαιότητα για το περιβάλλον. ● Τι δείχνουν διεθνείς έρευνες και αναλύσεις.

Πέντε ευρώ να φτάσει το μαρούλι, μπορεί; Εκεί να πάει, εκεί μας αξίζει». Η πωλήτρια στο μανάβικο μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ σε μια τουριστικ …
Πηγή
Author:

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

Η δική μου αποτίμηση των χθεσινών εκλογών

Οι σχεδόν 215.000 πολίτες που συμμετείχαμε χτες στις εκλογές...

Μία διαφορετική κατηγορία βραβείων Νόμπελ

Η 30η τελετή απονομής των βραβείων Ig Νόμπελ για...

Υβριδικό τσέπης

Το Fiat 500 αποτελεί έναν πραγματικό θρύλο της ιταλικής...

Απίστευτη αναλγησία από την μνημονιακότερη Κυβέρνηση …

Τους τελευταίους μήνες αυτή η υποταγμένη, μνημονιακότερη  κυβέρνηση των...