Ο ΟΠΑΠ βάζει την εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών σε πρώτο πλάνο

Μοιραστειτε το

Η παροχή μιας κορυφαίας εμπειρίας διασκέδασης αποτελεί βασικό πυλώνα των δραστηριοτήτων του ΟΠΑΠ, τόσο για το δίκτυο των καταστημάτων του, όσο και για τις online πλατφόρμες της εταιρείας.
Για να επιτευχθεί αυτό, κρίσιμο ρόλο παίζει η εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών της εταιρείας, δεδομένου ότι η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο εμπορικό δ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

EnvolveXL: στήριξη 100 ελληνικών startups τα επόμενα 5 χρόνια

Ένας μήνας έμεινε για την υποβολή αιτήσεων στο νέο...

Στα 4,5 δισ. ανέρχονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου

Στα 4,5 δισ. ανέρχονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου...

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά από το 2010

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά...

Αύξηση 0,1% του όγκου των λιανικών πωλήσεων τον Αύγουστο

Αύξηση 0,1% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό...