Σούπερ μάρκετ: Οι συνήθειες και τα προϊόντα που επιλέγουν οι καταναλωτές

Μοιραστειτε το

Οι καταναλωτές, δεδομένης της νέας κατάστασης με την ακρίβεια, πλέον επιλέγουν να βάζουν στο καλάθι τους περισσότερα προϊόντα σε προσφορά και «1+1» δώρο καθώς και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Παράλληλα δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που επισκέπτονται περισσότερα από ένα σούπερ μάρκετ, για να «εντοπίσουν» τις πιο συμφέρουσες τιμές.
Την ίδια στιγμή, σημαντικό ποσοστό καταναλωτών δηλώνει πως «θυσιάζει» την ποιότητα έναντι της τιμής, προκειμένου να περιορίσει τις δαπάνες του σούπερ μάρκετ.

Τα παραπάνω προκύπτουν από τη νέα έρευνα της Focus Bari, «Πώς αλλάζει η ακρίβεια τις καταναλωτικές συνήθειες;», η οποία διεξήχθη τον Σεπτέμβριο του 2023, δηλαδή αμέσω …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

EnvolveXL: στήριξη 100 ελληνικών startups τα επόμενα 5 χρόνια

Ένας μήνας έμεινε για την υποβολή αιτήσεων στο νέο...

Η συγκινητική ιστορία σκύλου που εγκαταλείφθηκε σε καταφύγιο έπειτα από 16 χρόνια

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει η συγκινητική ιστορία της...

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά από το 2010

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά...