Κατά 2,2% αυξήθηκε ο τζίρος και κατά 1,7% ο όγκος των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του έτους, με τις τιμές να αυξάνονται την ίδια περίοδο κατά 0,5% μεσοσταθμικά.
Τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων Circana, δείχνουν μία αποκλιμάκωση των ανατιμήσεων, ακόμη και μειώσεις σε προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ, παρότι βεβαίως σε κάποιες κατηγορίες προϊόντων – κατά κύριο λόγο σε διάφορα τρόφιμα- οι αυξήσεις τιμών συνεχίστηκαν.
Αναλυτικά, στις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων, …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή