Σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα έδωσαν ώθηση στις πωλήσεις το α΄ τρίμηνο

Μοιραστειτε το

Κατά 2,2% αυξήθηκε ο τζίρος και κατά 1,7% ο όγκος των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του έτους, με τις τιμές να αυξάνονται την ίδια περίοδο κατά 0,5% μεσοσταθμικά.

Τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων Circana, δείχνουν μία αποκλιμάκωση των ανατιμήσεων, ακόμη και μειώσεις σε προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ, παρότι βεβαίως σε κάποιες κατηγορίες προϊόντων – κατά κύριο λόγο σε διάφορα τρόφιμα- οι αυξήσεις τιμών συνεχίστηκαν.
Αναλυτικά, στις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων, …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

EnvolveXL: στήριξη 100 ελληνικών startups τα επόμενα 5 χρόνια

Ένας μήνας έμεινε για την υποβολή αιτήσεων στο νέο...

Η συγκινητική ιστορία σκύλου που εγκαταλείφθηκε σε καταφύγιο έπειτα από 16 χρόνια

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει η συγκινητική ιστορία της...

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά από το 2010

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά...