Σούπερ μάρκετ: Τα μεγαλύτερα καταστήματα προτιμούν οι καταναλωτές λόγω προσφορών

Μοιραστειτε το

Τα υπερ-μαρκετ, τα σούπερ μάρκετ δηλαδή άνω των 2.500 τ.μ, παρουσιάζουν συγκριτικά τη μεγαλύτερη ανάπτυξη σε σχέση με τους άλλους τύπους καταστημάτων του κλάδου, κάτι που αποδίδεται στο γεγονός ότι οι καταναλωτές αναζητούν περισσότερες προσφορές και εκεί έχουν τη δυνατότητα πιο πολλών επιλογών.

Το «κυνήγι» των προσφορών προκειμένου να περιορίσουν το κόστος στις αγορές του σούπερ μάρκετ, εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων, φαίνεται πως οδηγεί τους καταναλωτές στα πολύ μεγάλα καταστήματα που προσφέρουν περ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

EnvolveXL: στήριξη 100 ελληνικών startups τα επόμενα 5 χρόνια

Ένας μήνας έμεινε για την υποβολή αιτήσεων στο νέο...

Στα 4,5 δισ. ανέρχονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου

Στα 4,5 δισ. ανέρχονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου...

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά από το 2010

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά...