Coca-Cola Τρία Έψιλον: Επενδύει στο HoReCa και εστιάζει στα premium brands

Μοιραστειτε το

Mε «όχημα» το διευρυμένο 24/7 χαρτοφυλάκιό της και τα premium brands της, η Coca-Cola Τρία Έψιλον επενδύει στο HoReCa και τις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου.

Παράλληλα, στο πλαίσιο αυτό, ενισχύει το ανθρώπινο δυναμικό και επενδύει σε δεξιότητες της ομάδας πωλήσεων, εισάγει νέα ψηφιακά εργαλεία και προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης, με όραμα ένα πιο «δυνατό» HoReCa που καινοτομεί και εξελίσσεται διαρκώς.
«Για εμάς, οι πελάτες μας βρίσκονται σταθερά στο επίκεντρο της στρατηγικής μας …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

EnvolveXL: στήριξη 100 ελληνικών startups τα επόμενα 5 χρόνια

Ένας μήνας έμεινε για την υποβολή αιτήσεων στο νέο...

Στα 4,5 δισ. ανέρχονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου

Στα 4,5 δισ. ανέρχονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου...

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά από το 2010

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά...