Οι προοπτικές που παρουσιάζουν, για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες, οι αγορές της Λατινικής Αμερικής αναλύθηκαν στην ημερίδα “Doing Business with Latin America”, που διοργανώθηκε από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ), το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και το Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ελλάδας-Λατινικής Αμερικής, σε συνεργασία με το Enterprise Europe Network (EEN-Hellas 2025).
Η πρόεδρος του ΕΒΕΑ, Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου, στην ομιλία της τόνισε ότι η Λατινική Αμερική, ως μια αγορά 650 εκατομμυρίων καταναλωτών, παρέχει σημαντικές ευκαιρίες για τις ελληνικ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή