Στον ΕΦΕΤ κατέληξε να καταγγείλει περιστατικό καταναλωτής στα Χανιά, ο οποίος είχε αγοράσει ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί κρητικής οινοποιίας από σουπερμάρκετ, αλλά, όπως υποστηρίζει, στο μπουκάλι αντί για κρασί βρήκε νερό, σύμφωνα με πληροφορίες του zarpanews.gr
Ο καταναλωτής αρχικά επικοινώνησε με την εταιρία και τελικά αναγκάστηκε να απευθυνθεί στον ΕΦΕΤ.
Αναφέρει ο ίδιος σε σχετική επιστολή:
«Aγορασα στις 17 Αυγούστου 2024 μια φιάλη Οίνου Ερυθρού Ξηρού της εταιρείας (…).
Όταν αποσφράγι …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή