Σούπερ μάρκετ: Η ακρίβεια φέρνει νέες συνήθειες στους καταναλωτές

Μοιραστειτε το

Όσο οι υψηλές τιμές παραμένουν, οι καταναλωτές συνεχίζουν αναζητούν διαρκώς τρόπους ώστε να περιορίσουν το κόστος, ενώ ορισμένες από τις νέες τάσεις που αναδεικνύονται κατά τις αγορές τους, αναδιαμορφώνουν το τοπίο και συνολικά στην αγορά.

Στο πλαίσιο αυτό, επιχειρήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου και προμηθευτές, αναγνωρίζοντας ένα νέο μοντέλο καταναλωτή που διαμορφώνεται έπειτα από τις διαδοχικές κρίσεις (υγειονομική και ενεργειακή) των τελευταίων ετών επιχειρούν να προσαρμοστούν …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

EnvolveXL: στήριξη 100 ελληνικών startups τα επόμενα 5 χρόνια

Ένας μήνας έμεινε για την υποβολή αιτήσεων στο νέο...

Στα 4,5 δισ. ανέρχονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου

Στα 4,5 δισ. ανέρχονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του δημοσίου...

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά από το 2010

Απώλεια άνω των 36 δις ευρώ στα Ελληνικά νοικοκυριά...

Αύξηση 0,1% του όγκου των λιανικών πωλήσεων τον Αύγουστο

Αύξηση 0,1% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό...