ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 09.08.23 14:36
Αφροδίτη Τζιαντζή
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Ενωσης Σουπερμάρκετ Ελλάδας, Απόστολο Πεταλά, το «καλάθι του νοικοκυριού» έχει πάψει να δρα προωθητικά για την αγορά.
Μπορεί από τη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με την Ενωση Σουπερμάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) να ανακοινώθηκε μια «δέσμη τριών μέτρων», σαν δίχτυ υποστήριξης των νοικοκυριών από τον «εισαγόμενο πληθωρισμό», όμως οι εκπρόσωποι των αλυσίδων δεν δείχνουν ενθουσιασμένοι… Τα τρία μέτρα που προτείνονται αφορούν τη διεύρυνση του «καλαθιού του νοικοκυριού», το οποίο σύμφωνα με την ΕΣΕ έχει πάψει να δρα προωθητικά για την αγορά.
«Ως Ενωση πιστεύουμε ότι το “καλάθι του νοικοκυριού” έχει επι …
Πηγή
Author: